Sunday, October 9, 2016

Fxdd ( Fx Direkte Handelaars ) Resensie

FXDD (FX Direkte handelaars) resensie Waardering: Naam: JB Ek het handel gedryf met FXdd vir twee jaar. Soos ek deur middel van die negatiewe resensies te lees, 'n paar dinge is duidelik, Engelse grammatika lyk die meeste van hulle te ontduik, en elkeen van hulle blyk te wees 'n poging om bedrogspul n stelsel self en toe gevang hulle geskree bedrogspul. Die hardste kla dikwels die grootste misbruikers. Waardering: SCAM Naam: Shekhar Sy anothor groot bedrogspul. reqouts, sal jou stop verlies getref enigiets doen. Gepos op: 2010/09/05 04:06:00 & Uarr; Terug na bo WELKOM bedrog wêreld. HIERDIE deurknoppe Voeg 'n paar pitte jou ambagte aanvang van die prys. HULLE sak in die paar ekstra VIPS. As jy vra DIE gekke, hulle sê dat tydens hoë wisselvalligheid tye, HULLE stelsel moeite om die prys wat jy verhandel teen. Elke studie-ooit gedoen het oor die kwessie toon dat die verskil is nouste tydens hoë wisselvalligheid tydperke. STUDIES? JA, buitelandse echange Trading is 'n gebied van ekonomie, INTERNATIONAL FINANCE en enkele ander gebiede. WELKOM bedrog wêreld. Moet hulle nie geroep nie, SKAKEL DIE FBI. Sommige van die ergste SHIT in die geskiedenis van die besigheid. ROEP DIE FBI. Baie mooi makelaar en goeie diens tot nou toe, dink ek ouens wat jy het om te gaan met FXDD, ek draai net my $ 80 tot $ 5700 en ek het 'n $ 4500 tot my PayPal rekening te trek in 'n dag !!


No comments:

Post a Comment