Thursday, October 13, 2016

Krav Maga In No-Time Review

Krav Maga in no-time Review Hier is die verhaal van hoe ek besluit om te leer Krav Maga: Soos ek is groot martial arts fan, en het opleiding in gemengde martial arts vir baie jare, is ek altyd probeer 'n paar nuwe vorme van martial arts. Hierdie keer het ek besluit om te probeer Krav Maga. Krav Maga is 'n Israeliese gevegskuns, wat gestig is deur Imi Lichtesnfeld en ontwikkel vir die Israeliese Spesiale Magte. Later het dit bekend as een van die mees doeltreffende vorm van selfverdediging. Dit is waarom ek was so opgewonde om hierdie gevegskuns probeer deur myself. Ongelukkig het ek kon nie kry 'n Krav Maga skool in my plaaslike omgewing, so ek het om te reis na die naaste stad, wat is 60 myl weg. Aanvanklik het ek een klas, maar daarna was ek so opgewonde dat ek besluit het om daar langer te bly en het 'n bykomende 2 klasse. En ek was nie teleurgestel nie. As jy nog nooit probeer Krav Maga, net gee dit 'n skoot, en jy sal sien wat ek bedoel. Ek het gou besef hoekom dit die mees doeltreffende selfverdediging stelsel in die wêreld genoem. Dit is regtig eenvoudig, en die belangrikste - effektief. Wanneer ek by die huis teruggekeer, voel ek gevestig op te lei met Krav Maga selfs meer, maar ongelukkig kon ek nie reis 60 myl elke dag. Toe het ek besluit om Krav Maga oefen by die huis, om te sien of sy moontlik. Ek het afgekom op hierdie produk aanlyn, genaamd "Krav Maga in no-time." Ek weet wat jy dink, en ek was skepties oor hierdie ook. Maar ek didnt enige keuse het as ek wou om voort te gaan studeer Krav Maga, so ek besluit om dit 'n skoot gee. Maar voor jy dit verder te lees, ek moet jou eerste waarsku: As jy op soek is aanlyn hoe om te leer Krav Maga, terwyl opleiding by die huis, ek het eerlik om te sê dit gaan nie maklik as enige ander krijgskunst te wees. Dit is regtig belangrik om ervare instrukteur en oefenmaat het. Indien u enige vechtkunsten deskundige hoe om Krav Maga leer by die huis, vra waarskynlik die enigste antwoord wat jy sou kry, is: onmoontlik. 'N Jaar gelede sou ek stem saam met dit nie, maar onlangs het ek ontdek dat selfs al is dit moeilik, maar moontlik! Veral as jy reeds 'n paar martial arts agtergrond. Hier is my resensie van Krav Maga in no-time video-kursus: Wat is dit alles oor? Krav Maga in no-time is 'n video selfverdediging kursus, wat 27 HD video's geskep deur Krav Maga meester en stigter van volledige kontakbesonderhede Krav Maga bevat - Guy Dar. Ek is nie vertroud is met hom persoonlik, so ons gaan nie om te fokus op Guy Dar tydens hierdie oorsig. Al die video is 1 uur en 6 minute lank, en is verdeel in 3 dele: Deel 1 leer jou die basiese beginsels en hand stakings: korrekte houding, hoe om 'n vuis, palm staking, reguit punch, haak en boonste sny, plus verskeie elmboog stakings maak. Deel 2 fokus op skop en verdediging teen spesifieke aanvalle. Guy Dar leer jou voor, agter, kant en ronde skop, plus knie stakings en hoe om dit te gebruik as 'n verdedigende instrument. Deel 3 toon hoe om jouself te verdedig wanneer iemand val met wapens soos 'n mes, steek, gooi voorwerpe of net jou aanval met trappe en stoot. Hy toon ook hoe om te verdedig teen voorleggings, hou, en koplampe op die grond. Hierdie deel, as 'n gemengde martial artist, het ek gevind dat die mees interessante. Elke skuif skrywer toon in die lug, met 'n pons pad, en dan met vennoot. Aanvanklik toon hy dit stadig, verduidelik dit in detail, en dan herhaal in 'n natuurlike spoed. Dan wys weer alles in slow motion. Is dit Krav Maga in no-time natuurlik reg vir jou? Net jy kan hierdie vraag te beantwoord. As die rede dat jy hier kom is: Jy hoef nie 'n Krav Maga skool in jou omgewing? Jy kan nie bekostig om 'n gym-lidmaatskap te koop? Jy het nie tyd vir klasse het? Jy het reeds praktiserende Krav Maga of ander gevegskuns, en jy wil 'n beter te kry en te verbeter jou vaardighede deur te leer aanlyn Krav Maga? Jy is te lui om te gaan na gym? Indien die antwoord op al hierdie vrae, behalwe die laaste een is ja, dan is dit selfverdediging kursus waarskynlik reg is vir jou. Maar as jy net te lui om te gaan na gym, is jy waarskynlik gaan hierdie kursus te hou nadat jy die eerste keer kyk. So wees eerlik met jouself en besluit of jy dit nodig het of nie. Geloei is my voor - en nadele van hierdie program: Om Krav Maga aanlyn leer met hierdie "Krav Maga by die huis" voordele is: 1. Maklik om te maak nie saak volg of jy 'n geskoolde martial artist of net begin, omdat al die video's is baie insiggewend en al die besonderhede te verduidelik. Die video's toon al beweeg nie net in 'n natuurlike spoed, maar in slow motion sowel. 2. Nie die geval is neem baie tyd en wyl 'n video neem ongeveer 2 min 30 s te kyk op die gemiddelde. So jy kan enige tyd sien wanneer jy kan, en dan neem soveel tyd as wat jy het om te oefen. 3. Nie nodig om jou huis te verlaat; jy kan selfs dit uit in jou kamer. 4. Jy kan 'n paar tegnieke aan te pas vir enige ander gevegskuns, soos ek gedoen het vir Mixed Martial Arts. 5. Goeie gehalte video's en volmaakte kamera hoek maak dit maklik om te sien en sien al die besonderhede. 6. Ek gaan nie oor die sport voordele wat jy kan kry om te praat, byvoorbeeld om meer geskik, omdat dit 'n hele aparte artikel nodig sou wees. Na 'n paar praktyke wat jy sal voel meer selfvertroue en veiliger. 7. Ondersteuning: Guy Dar antwoord altyd al die vrae vinnig. Om Krav Maga leer by die huis met hierdie "Krav Maga stelsel aanlyn" nadele is: 1. Dit gaan moeilik om te leer Krav Maga te wees as jy nie n vennoot te hê. Jy kan leer 'n paar basiese beginsels, en hoe om te staak in die lug, maar jy moet weet hoe om die tegnieke te gebruik met 'n teenstander dan eers kan dit van krag wees. 2. Daar is geen ervare instrukteur saam met jou. Niemand gaan om te kyk en te korrigeer jou foute, so maak seker dat jy 'n spieël, en jy doen presies dieselfde bewegings soos in die video. 3. As jy reeds in Krav Maga en martial arts ervaar, kan jy die eerste deel oor basiese beginsels 'n bietjie vervelig vind, hoewel die volgende twee dele is baie interessant om te sien, so ek is seker dat selfs as jy 'n baie gehad ondervinding sal jy iets nuuts te vind. Op die oomblik is hierdie produk kos $ 47. Dit is 'n baie in vergelyking met ander produkte. Selfs martial arts boeke net met foto's meer kos. Ek betaal £ 10 vir 1 Krav Maga klas in die Verenigde Koninkryk. Sodat $ 47 is gelyk aan 3 Krav Maga klasse in die Verenigde Koninkryk. Maar hou in gedagte dat hierdie video's kan jy oor en oor weer te kyk. Maar natuurlik as jy dit kan bekostig om te gaan na Krav Maga klasse, dat jy waarskynlik nie hierdie video-kursus nodig. As jy nou koop jy sal ook die ekstra DVD's te kry: "Strategieë vir nie-gewelddadige Eie Defense8221; en "Self Verdediging vir Vroue". Ek dink dit is 'n goeie aanbod, aangesien hierdie DVD's apart kos $ 47 elk. En jy sal hulle kry gratis! Plus hy bied 'n 100% geld terug waarborg binne 60 dae, as jy nie tevrede is met die produk. ekstra kostes Daar is geen ekstra koste nie, maar ek sou aanbeveel dat jy 'n staking Shield kry. Op hierdie manier kan jy jou aanvalle te oefen sonder seer jou lewensmaat. promosievideo Ander groot Krav Maga produkte


No comments:

Post a Comment