Thursday, October 13, 2016

My Stop Loss Handel Strategie

My Stop Loss handel strategie Geagte Handelaars, Vandag wil ek my Stop Loss handel strategie en my produk Spike beskermer EA wat Ek geskape het tot 2 hoofprobleme handelaars het toe die plasing Stop Verlies aan te pak deel: 1. Watter grootte buffer wat ek nodig het om my handel veilig te hou? 2. Hoe om nie stoped uit op die mark piek? Ek het ontelbare ure spandeer (selfs dae) na die veiligste afstand te vind vir my Stop Loss terwyl hy nog 'n goeie Risiko hou: Beloning verhouding en het bevind dat deur die gebruik van kleiner Stop Loss Ek kan drasties verbeter my Risiko: Beloning verhouding en in ruil verhoog my wins op einde van die maand. Maar, met kleiner SL kan lei tot volkome goeie handel om Gestop uit op die mark piek en verminder jou totale wins drasties omdat jy gemis het op wins op goeie handel plus jy aangeteken verlies van die piek. In wese is jy dubbel Verlies kry, 1 wat jy gemis het op wins en 2 jy aangeteken verlies. Om dit Ek gebruik stop verlies tegniek wat geslote bars behels net te vermy. Ek sou toelaat prys piek verby my Stop Loss vlak terwyl die bar is oop, maar sluit die handel vir verlies net bar sluit verby my Stop Loss vlak. Laat my jou wys 'n voorbeeld: Ek handel tipies op H1 grafiek en een van my gunsteling ambagte is prys bounces ondersteuning / weerstand vlakke. Hier EURUSD is crated sterk steun 1,3500 Ronde nommer op H1 grafiek met 3-4 bounces van dieselfde vlak. dit maak so perfek sin om EURUSD koop by of naby 1,3500 met SL net geloei laaste swaaie en geloei hierdie rondte nommer en sterk steun 1,3500 egter standaard hard SL sou gewees het getref op die mark piek net voor die groot groen kers sodat jy wil hê gestop uit op anders volkome goeie handel. Nou as jy sien die prys nooit sluit geloei 1,3500 en as dit gebruik word net geslote bars stop verlies tegniek hierdie handel sou volle wins met 'n groot 1:10 Risiko getref: Beloning verhouding. Aangesien jy baie kleiner SL kan plaas, in hierdie geval net geloei 1,3500 RN sodat jou SL sal nie meer as 10 pitte. As jy daaroor dink - sy baie maklik vir prys spykers te skep en neem jou uit, as al wat dit nodig is n paar groot bestellings, maar vir die prys om die verlede belangrik Support sluit / weerstandvlak is baie moeiliker as wat dit baie meer bestellings te gaan benodig dit te doen en sal handelaars vereis tevrede met die prys so niemand biding of verkoop van die mark teen dit te wees. As prys sluit afgelope Support / weerstand vlakke, dan gee my die teken dat hierdie ondersteuning / weerstandvlak is nie meer geldig nie so my handel is nie meer geldig of die waarskynlikheid van hierdie handel te werk sodat verminder dat sy nie die moeite werd om die behoud van die handel in. die gebruik van hierdie Stop Loss tegniek sy veel easer na 'n plek waar jou handel is nie meer geldig nie te vergelyk met die konvensionele hard SL wat gebruik kan word getref net op die mark skerp styging haal. Ek is die handel op hierdie manier vir n rukkie, maar aangesien die gebruik van hierdie tegniek vereis nie by die rekenaar elke keer bar sluit sy nie baie prakties nie, so ek geskep EA dat dit nie vir my en nooit weer teruggekyk nie. Ek plaas my handel, vertel EA uit die handel te kry as prys sluit afgelope sekere vlak op H1 of M30 grafiek en dis dit, kry ek op met die res van my dag. Sy neem al die emosie uit die handel en ek kan my produktiewe in my Stop Loss plasing wees en my algehele wins het byna 2 keer verhoog, want ek kan nou gebruik kleiner Stop Loss. Maar onthou as jy nie oefen hierdie Stop Loss tegniek, het altyd 'n noodgeval hard SL in die mark in die geval van 'n groot onverwagte ommeswaai. Ek plaas gewoonlik dit 2-3 keer verder weg dan my EA Stop Loss sodat ek nie ontslae Gestop uit op piek, maar nog steeds beskerming in geval sommige totale ommekeer kom op nuus oor ander onverwagte gebeurtenis. mql5 / af / mark / produk / 6021: As dit Stop Loss tegniek belange kan jy meer oor my Spike beskermer EA produkte bladsy hier lees. Ek het geskryf bladsy eienaars 10 handleiding daaroor. Ek het ook 'n gratis demo weergawe vir die toets op NZDUSD paar hier: mql5 / af / mark / produk / 6036 Ek is oop vir enige vrae of voorstelle het, voel vry om hier te vra of my Facebook-bladsy: Facebook / bladsye / Spike-beskermer-EA / 858301524195096 Ek ondersteun ook MQL5 gemeenskap en bied ruim 30% kommissie vir enigiemand wat dink my produk is 'n groot en sal dit aan vriende en familie.


No comments:

Post a Comment